Sider

Follow Litt foto og sånn

11/30/10

Thinking of winter.

Jeg var hos frisøren i går, og hun bare: "ja, vi farger det rødt da", og jeg var jo høy på ibuprofen!!! og så er det jo jul snart og da skal jo alt være rødt og sånn, så jeg bare: "okei!!" og hun bare: "hurra!" og når hun var ferdig så bare: "å herregud!" og så bare lo jeg, for hår altså, hår er jo ingenting.

Hører på "Winter" av Joshua Radin for øyeblikket, og det er den fineste vintersangen jeg vet om, i hvertfall. Ikke noen "Driving Home For Christmas" her nei. DHFC er forøvrig en sang jeg hater langt inni beinmargen. Julesanger altså. Dustegreier.

Image and video hosting by TinyPic

Men hei, jeg vil ha en sånn! Eller et annet gammelt 35mm analogt kamera. Make it happen! Koster litt over tusenlappen på ebay. Å, jeg skulle ønske jeg bodde på ebay! :D

1 comment:

  1. har nesten et sånt, bare ikke canon! ser nesten helt identiske ut, though.

    ReplyDelete