Sider

Follow Litt foto og sånn

12/29/10

Camilla III



Laster opp dette bildet med imageshack, håper kvaliteten blir bedre da. Har aldri hatt dette problemet før. Rart. Alle bildene på bloggen ble plutselig kornete og stygge. Uff.
Janei, klokken er halv fem og jeg sitter oppe og retusjerer gamle bilder for fun. Var vel egentlig ferdig med denne serien, men gøy å rote litt i arkivet i blant.

Og så har det jo vært jul og greier! Fikk masse fint, og har kost meg veldig. Pappa hadde blant annet bestilt Canon-koppen som jeg skrev om på bloggen, hehe. Har ikke prøvd den enda, men synes den er sånn passe nerdete og gøy! Får teste den ut i morgen (eller, i dag blir det vel), når jeg skal trosse kulden og ta noen vinterportretter av ei venninne. Nå er det vel ikke så fryktelig kaldt lenger da, men på julaften for eksempel, da var det ille da!

1 comment:

  1. Det bildet er så utrolig stilig :) Og gøy med koppen! Gleeeder meg til å se bildene du tar idag, om du legger dem ut på bloggen, da.

    ReplyDelete