Sider

Follow Litt foto og sånn

12/15/10

Jul og sånn

Image and video hosting by TinyPic
Gammelt bilde fra sommeren 2009


Jeg vet ikke hva jeg ønsker meg i år, faktisk. Det eneste jeg kommer på som jeg både trenger og har lyst på er fotoustyr, og det er jo så himla dyrt at det ligger i kategorien "ting man må kjøpe selv". Egentlig så gleder jeg meg bare til å være med familien! Å, så voksen jeg har blitt altså. Og kalkun da. Skal spise kalkun på julaften også jeg, tenk. Det har jeg gjort i tre eller fire år nå, og det passer meg utmerket. Resten av familien spiser ribbe, men jeg er jo så rebelsk...

1 comment:

  1. SV Sunniva:

    Okei :) Var planlagt å sende med gaven din i dag da hun reiste til Verdal, men hun mente det ble bedre å kjøre til Bangsund neste uke. Så du får vel gaven din snart du også :)

    ReplyDelete