Sider

Follow Litt foto og sånn

7/20/12

Photoshop! (animasjon)

Noen ganger jobber jeg annerledes i photoshop enn jeg vanligvis gjør. Kall det..kunstnerisk frihet, eller noe. Gøy er det ihvertfall.



Hvorfor er det nesten ingen av dere som er med i konkurransen under her da? Jeg som trodde jeg hadde plukket ut en kul premie og alt.. Veldig kjedelig å dele ut noe når ingen deltar! Klikk her for å være med. Du kan vinne gavekort hos Photojojo til verdi av 150kr. Trenger IKKE blogg for å være med, men husk å les reglene nøye :o)

9 comments:

  1. Du er sååå dyktig! Veldig kjekt å se hele prosessen! :)

    ReplyDelete
  2. føler med deg når det gjelder konkurransen. tror det er en kombinasjon av at folk har sommerferie, og at folk rett og slett bare er late.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sukk, tror du har rett. Gøy er det ihvertfall ikke… Får enda mindre lyst til å blogge, liksom! Haha!

      Delete
  3. Jeg hadde vært med hvis det hadde vært en fotokonkurranse. Siden jeg er så lat, så er det liksom det eneste jeg en sjelden gang gidder å delta i..

    Utrolig kult å se hvordan du jobber med bildene dine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er jo mye enklere å like en side, eller skrive en status/blogginnlegg enn å planlegge bilder for en konkurranse, vel? :)

      Delete
  4. Gøy når hodet hans snur seg :D Liker å se hvordan du jobber! Men det veit du jo :)

    ReplyDelete
  5. wow, hvor er dette? Ser kjent ut.

    ReplyDelete