Sider

Follow Litt foto og sånn

9/25/10

Leon-André





Uff, disse bildene ble dårlige. Jeg holder på å spare til nytt kamera, for jeg er avhengig av blant annet bedre støyredusering. Jeg prøver å unngå å ta bilder uten godt lys, for jeg vet at jeg blir misfornøyd. Men i dag ble det mørkt før vi fikk satt i gang, og da måtte ISO-en opp og ... ja. Skal tilbake igjen i morgen, håper det går bedre da ;)

Dette bildet er bare et snap-shot, og om det ikke var det eneste, så var det hvertfall et av veldig få bilder som ble brukbare. Holdt ikke på så lenge, men likevel! Gutten er søt da ;)

3 comments:

  1. Nydelige bilder, og nydelig gutt!:)

    ReplyDelete
  2. På svart/hvitt bilder kan støy faktisk vere utrolig stilig! Dette bildet var bedre i svart/hvitt enn farger. Herlie øyne på han, da :)

    ReplyDelete