Sider

Follow Litt foto og sånn

1/10/11

Bestemte meg for å flytte jeg

Hei og hopp. Jeg fikk et innfall i dag. Fant ut at jeg var veldig lei av webadressen til den gamle bloggen, i tillegg til å måtte logge inn med hotmail-kontoen når jeg vanligvis bruker gmail-kontoen, og andre sånne små ting. Så, istedet for å bytte URL på den gamle og dermed gjøre det vanskelig for alle sammen å finne den, flyttet jeg liksågodt hele bloggen til ny adresse jeg. Blogspot er grei sånn. Er bare å laste ned bloggen, laste den opp igjen på den nye kontoen og voila, alle bilder og kommentarer og hver eneste bokstav er på plass. Hurra!

Så, ja, nå blogger jeg på fotosunniva.blogspot.com. Ville egentlig ha noe enklere, som sfoto, men det fikk jeg ikke lov til, høhø. Nå sier ihvertfall bloggadressen noe om hva jeg driver på med, og det er jo bra. Så nå håper jeg at alle som pleide å komme innom på den gamle bloggen, vil komme hit istedet :)

4 comments:

  1. // Åh, så spennende! Jeg har veldig lyst til å kjøpe det skjønner du, men jeg synes det høres så avansert ut med fullformat! Hva synes du om det? Hvilket speilrefleks hadde du før? Er det vanskelig å bruke? Synes du det er verdt å satse høyere for å kjøpe det kameraet? Beklager for at jeg bombanderer deg med spørsmål, men jeg vil helst vite om jeg klarer å finne av/på knappen når jeg kjøper meg nytt, haha. :D

    ReplyDelete
  2. Synes nybloggen ser kjempefin ut! :D

    ReplyDelete
  3. sv; takk :) Kjempe fine bilder!

    ReplyDelete