Sider

Follow Litt foto og sånn

1/10/11

Ørebetennelse

Jeg pleide å skrive så mye på denne bloggen før. Fra jeg begynte å blogge i 2008, og helt til jeg fant ut i fjor at, nei, jeg bare tar litt bilder og legger ut jeg. Etter det har jeg egentlig ikke skrevet så veldig mye, noe som fungerer fint, for jeg har egentlig ingenting interessant å fortelle, men nå, dere, nå skal jeg klage litt. For jeg har ørebetennelse! HYL.

Har ikke hatt det siden jeg var tre-fire år, tror jeg. Hadde helt glemt hvor vondt det er. Åååh :( Håper jeg blir bra til helgen, for da skal jeg nemlig teste det nye kameraet ordentlig for første gang. Har ikke helt funnet ut hva det er for slags shoot vi skal ha, men...Vi får se! Det blir forhåpentligvis mange flere utover våren også. Merker at lysten til å fotografere har kommet litt tilbake igjen etter å ha vært MIA en stund. Det er nok en kombinasjon av nytt utstyr og at det blir lysere for hver dag som går. Vinteren er så kjedelig, særlig når man har foto som hobby...

1 comment: