Sider

Follow Litt foto og sånn

1/24/11

Er så uinspirert

Åå, det regner. Høljer ned, rett og slett. Var i byen en kjapp tur i dag og jeg så ut som en druknet katt etter å ha gått fra et sted til et annet. Gleder meg sånn til det blir vår! Det er jo så fryktelig kjedelig å ikke kunne fotografere når man vil. Hadde for eksempel planlagt en fotografering i går, men det ble utsatt på grunn av været. Typisk. Kjenner jeg blir litt smågal.

Men, må jo oppdatere likevel. Blir stadig overrasket over at folk tar turen innom her, på min lille blogg. Haha, vet jeg har skrevet lignende ting i flere blogginnlegg nå, men jeg blir jo så takknemlig! Prøver å svare de som legger igjen en kommentar så godt jeg kan. Jeg håper jeg ikke har glemt noen! Hvis jeg har det så må dere bare kjefte litt på meg altså ;)

(Greit med photoshop og cross processing for å få spennende farger når lyset egentlig er så grått, eller hva?)

22 comments:

  1. sv: Hehe, ikke alle som tåler sånn fantasy så det kan jeg skjønne :)

    Har lest de to første i the mortal instruments serien, og er kommet litt i gang med den tredje. Synes den er ganske grei. Men shiver likte jeg bare ikke :O

    Herligfint bilde! Hadde vært gøy å se hvordan du fikk så fine farger, og så fint lys i det :) photoshop innlegg, yay!

    ReplyDelete
  2. Så kjedeleg med regn. Her har det vore sol og varmt i heile dag.

    //Har faktisk ikkje gjort så mykje på etterbehandlinga. Kun brightness/contrast og eit solid colour fill-layer. Hadde nokre sære innstillingar på kameraet som gav det meste av effekten.

    ReplyDelete
  3. / Tusen takk!

    Herlig portrett, gorgeous er forno liksom XD

    ReplyDelete
  4. tusen tusen takk, hehe, jobbe med saken ;)

    finfint bilde, likte fargane utrolig godt, hehe ja ka sko me gjort uten photoshop ;)

    ReplyDelete
  5. Ja, takk og pris for photoshop!
    Nyydelig bilde og kjempefin modell (selvportrett perhaps?)

    ReplyDelete
  6. Åh, liker tilbakemeldingen. Jeg eksperimenterte faktisk med det underlaget i Photoshop, fjernet litt og litt - og så bare ødelagte jeg det, lollet for meg selv og begynte retusjeringen på ny. Ah, tålmodighet for redigering!

    Takk igjen! Veldig gøy med folk som tør å si at noe kan fikses på :)

    ReplyDelete
  7. helt fantastisk bilde! de fargene gir en så fin glød over hele bildet!

    ReplyDelete
  8. Kjedelig når regnet høljer ned og man ikke får gjort ting som man hadde planlagt. Tror det er mange som sliter med fotolysten fortiden, men nå er det jo ikke sååå lenge til våren kommer og da blir det nok bedre. ;)

    Sv. Takker for kommentar på bloggen min. :)

    ReplyDelete
  9. Kjempeflott bilde nok en gang, så flink du er! :)
    Kjedelig med regn, hadde tenkt meg inn til byen i dag jeg og, men utsetter det pga regnvær... Så da bør jeg kanskje rydde litt i stedet. Joy..

    ReplyDelete
  10. Er ikke rart folk kommer innom, du er så flink! elsker alle de selvportrettene dine! Kan du ikke legge ut før/etter bilde? Syns du redigerer de så nydelig i fargene:) og det er så kjedelig når man har så lyst å ta bilder, og været ødelegger. Det er det som er så dumt med norsk vinter/høst.
    / tuusen takk for fine tilbakemeldinger :)

    ReplyDelete
  11. photoshop må være en av de beste oppfinnelsene! haha :D

    men ah, blir helt matt når jeg ser bilder av deg, du er så pen!!

    ReplyDelete
  12. Umgh! Brynene er til å dø for.

    ReplyDelete
  13. Bildet er jo fantastisk! Enig med Marlene ovenfor her, vil gjerne se :)

    ReplyDelete
  14. / tusen tusen takk, det e eg som har skrevet teksten ja ;)

    ReplyDelete
  15. Du er så flink til å fotografere! Blar nedover bloggen din og ser så mange flotte bilder, og bildet i dette innlegget var kjempe fint.

    Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Det er ikke lett å få inspirasjon når det er grått og trist, og lyset er borte før klokka er tre liksom, kan ikke vente til våren!

    ReplyDelete
  16. Det er utrolig kjedelig når været ødelegger! Så er det ikke rart at folk stikker innom her, du er jo så flink! :D Og portrettet var rett og slett nydelig. :)

    ReplyDelete
  17. Så glad for å se at du får masse kommentarer nå, synes du har fått ALT for lite oppmerksomhet tidligere! Hihi :D Og nydelig bilde, du får de alltid så klare og fine, selv nå som det er dårlig lysforhold!

    ReplyDelete
  18. Kjempefint bilde, de ble utrolig fine med de lilla tonene :)

    ReplyDelete