Sider

Follow Litt foto og sånn

1/6/11

Testbilde

Sååå glad var jeg når jeg hadde fått hjem mitt nye kamera og endelig kunne bruke det etter å ha ventet i en evighet (kjentes det ut som) på at batteriet skulle lades:


Det var mørkt ute så ISO-en er ganske så høy her, men som dere ser så takler kameraet det helt fint. Litt støy ble det jo, men det er jo ufattelig mye bedre enn hvordan høy ISO var på det gamle kameraet. Ordentlige testbilder kommer senere, men jeg er superfornøyd så langt!

Og ja, jeg er klar over at panneluggen og neglelakken ser helt forferdelig ut ;)

4 comments:

  1. Så bra du er fornøyd med kameraet så langt. ;) Kjøpte mitt Canon 5D mark II for snart ett år siden og kunne vel ikke vært mer fornøyd! Det er virkelig et supert kamera. :)

    Gratulerer med nytt kamera og objektiv i allefall! ;)

    Sv. Takker for kommentar på bloggen min. ;) Jada, litt utstyrsfreak må man jo få lov å være selv om det til syvende og sist ikke er utstyret det kommer an på, men personen bak kamera. :)

    ReplyDelete
  2. Nydelig, og du er sykt pen forresten!:)
    / ja, det er oftest kanskje best resultat med speilrefleks, det merker man jo når man begynner å lære litt om kamera, men heldigvis er noen kompaktkameraer brukbare i noen situasjoner hvertfall. men liker muligheten til å bytte objektiver selv ja, så kunne ikke bare hatt det lille ;)

    ReplyDelete
  3. Nyderlig, Sunniva!
    -Maren Dekkerhus

    ReplyDelete